Kjøpsbetingelser
- Ved betaling sendes billett eller verdikupong for forhåndsbetalt produkt pr. epost.
- Kjøpte billetter refunderes ikke.
- Ved kjøp av medlemskap må medlemskortet hentes i skranke. Kortet skal være klart etter 4 virkedager. I mellomtiden kan kvittering mottatt på e-post vises frem som gyldig medlemskort.
- Alle besøkende skal vise gyldig billett ved kontrollpunkt for å komme inn i utstilling.
- Dersom kunden har kjøpt billett med f.eks. studentrabatt, medlemsrabatt, eller andre rabatter, må gyldig bevis vises sammen med billetten.
- Besøkende kan vise kvitteringen de mottok på e-post enten på mobilen eller som utskrift.
- Medlemmer skal vise medlemskort ved betjent kasse i butikken for å hente billett før å komme inn i utstilling eller for å hente forhåndsbetalt produkt.
- Selv om alle besøkende under 16 år har gratis inngang må de uansett kjøpe en billett på 0 kr/registrere seg i kassen.
- Enkelte arrangementer er gratis for medlemmer og barn. Du må likevel booke en billett på 0 kroner for å sikre deg plass.
Kortinformasjon
Når du handler i SKMUs nettbutikk blir betalingen behandlet av Nets eller Vipps; sikre elektroniske betalingsløsninger. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Angrerett gjelder ikke billetter, kun fysiske varer
Angrerett i nettbutikk gjelder ikke billetter, kun fysiske varer. Per i dag selger vi kun billetter og medlemskap i nettbutikken, og disse er det ikke angrerett på. Skulle det være noe feil med ordren din kan du likevel kontakte oss på post@skmu.no. Ha med ordrenummer og kontaktinfoen du benyttet i bestillingen.
Avlyste arrangementer
Ved avlysing av et arrangement som følge av sykdom hos arrangør, vil du få tilsendt et gavekort med tilgodehavende beløp på e-postadressen som ble benyttet i forbindelse med kjøpet. Gavekortet kan benyttes til kjøp av nye billetter, ikke fysiske varer fra butikken.
Ved avlysning av et arrangement som følge av retningslinjer gitt via offentlige myndigheter for smittebegrensning av koronaviruset, vil du få beløpet refundert som gavekort /tilgodelapp på mail. Gavekortet kan benyttes til kjøp av nye billetter, ikke fysiske varer fra butikken.
Reklamasjon
Dersom det er feil eller mangler ved varen, må du sende en e-post til SKMU om dette innen rimelig tid. E-post sendes til post@skmu.no. SKMU vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Regler om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp.
Personopplysninger
SKMUs nettbutikk behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger og GDPR. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli tilknyttet andre eksterne register. Les mer om våre personvernsvilkår her.